zondag 5 juni 2011

Lievemeisjesrokje

Een urban rokje voor lieve meisjes.



15 opmerkingen:

  1. Deze is echt wel super mooi, de mooiste!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, je reactie op mijn blog en dat je me gaat volgen. En wat ben jij productief achter de naaimachine!! Ik ga jou ook volgen natuurlijk. ♥Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toevallig op je blog terecht gekomen.
    Je maakt zo'n mooie dingen.
    En prachtige dochtertjes.
    Ik vind het een schitterend rokje. En die kleurencombinatie...(zeker geen grijs)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Plagneetje: Dank je! Heb ook even bij jouw blog gekeken net, leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is echt super leuk en wat een leuke printjes allemaal. Waar haal je het toch vandaan en ook die vrouwen afbeelding echt mooi. Zulke leuke printjes heb ik niet bij mijn oude recyclebaare kleding zitten. Ik denk dat ik maar eens een paar kringlopen af moet gaan opzoek naar leuke dingetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Kim:De geisha was een hemdje van mezelf, ooit gekocht toen ik nog jong en hip was, haha! Het hemdje is al jaren te klein, maar ik kon het niet weg gooien, vanwege die mooie print.... De andere stofjes zijn van te klein geworden shirtjes en jurkjes van de dametjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja ik droeg en draag meestal alleen maar zwart, dat kleed zo lekker af.
    En de kleren van me dochter die te klein zijn heb ik helaas al doorgegeven aan nichtjes.
    Maar dat was voordat ik wist wat voor leuke dingen je er mee kan maken.
    Vanaf nu wordt alles waar ik nog wat aan heb dus mooi bewaard;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Kim: Gewoon terug vragen! Nichtjes groeien ook..... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja daar heb je helemaal gelijk aan ik zou het eens proberen wie weet wat ze nog heeft liggen.
    Moet ik alleen niet zeggen waarvoor want ze is zelf ook wel handig achter het naaimachine ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een supercombinaties, je hebt er echt oog voor!

    BeantwoordenVerwijderen