zondag 12 juni 2011

Kaboutermeisjes







11 opmerkingen:

  1. Schattige foto's van schattige meisjes! Ik ga jou volgen en ook een zo'n urban rokje maken. Leuk dat je ff bij mij kwam kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Effie! Benieuwd hoe jouw urban rokje wordt!
    Heb net pas goed je blog bekeken, wat maak je geweldige dingen! Erg leuk ook al die recyclejurkjes. En zulke mooie koppies erboven! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige kabouterjurkjes! Leuk patroon ook.
    Ik ga je volgen want je maakt veel leuke spulletjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zucht...wat een mooie dingen maak je toch. Die tweede foto is ook zo schattig! ♥Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OOh wat een leuke jurkjes!! Ik heb hetzelfde stofje gebruikt voor het allereerste rokje wat ik voor mijn dochtertje heb gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh, wat een te gekke jurkjes van superstofjes! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En die meisjes natuurlijk ook, niet te vergeten! ;) Cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. toffe dingen maak je!! Super al die mooie blogs die ik ontdek!! Ik Volg... Herlinde*

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank voor alle leuke reacties, ben er heel blij mee!!
    @Huize Steen: Wat toevallig van hetzelfde stofje! Staat het bewuste rokje ook op je blog?

    BeantwoordenVerwijderen