maandag 20 juni 2011

Home sweet home 4

Op de wc, in de slaapkamers en in de keuken hangen onze helden. Of eigenlijk moet ik zeggen: onze heldinnen. Iedereen in huis heeft zo zijn eigen heldinnen, maar er zijn overlappingen.

De twee mooiste vrouwen op deze wereld :-) :



De allerstoerste heldin (met als je goed kijkt een stukje woonkamer):



Franse romantiek:



Heldin uit mijn lievelingsfilm:






De ultieme feelgoodheldin:



En dan natuurlijk het werk van onze twee échte heldinnen:



Home sweet home is een idee van Barbaramama. Bij haar kun je ook de andere deelnemers zien.

7 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk thema.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat moet dat fijn wonen zijn met zoveel mooie vrouwen om je heen!

    Home sweet home!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie heldinnen! Al geloof ik dat ik het meest fan ben van Knofje ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Ben ook erg fan van Penelope Cruz! Ook van Knofje, maar ben na al die jaren ook nog erg verknocht aan Linus, het Noorse jongetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrouwen bij jullie thuis;-)
    Knofje is onze heldin:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dus zo maak je een wc gezellig. Bedankt, ik ga ook eens goed nadenken hoe wij dat aan gaan pakken...

    BeantwoordenVerwijderen