dinsdag 28 juni 2011

Heet







16 opmerkingen:

  1. Waar een babybadje al niet goed voor is! Wat ziet dat er gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker een beetje spetteren en bellen blazen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er grappig uit! 2 knofjes in een babybadje. Slim van je om het babybadje te bewaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zooo leuk!!!!!!!!!
    Met dit warme weer komt elke afkoeling van pas!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaaa, samen in een badje. Daar was het echt weer voor. Heerlijke foto's weer :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat een gaaf uitzicht vanaf jullie balkon! Wonen jullie ook in zo'n mooi huis?
    Lekkere badderfoto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Anki: Helaas helaas, wij wonen in een lelijke jarennegentigwoningbouwverenigingflat (en ook nog eens met buren from hell). Maar in ieder geval is het uitzicht goed inderdaad! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heerlijk he mijn dochter heeft vandaag ook in het baby badje gespeeld.
    En we hebben ook nog met z'n tweeën een water pistolen gevecht gehad.
    En dat was natuurlijk heel erg leuk mama lekker nat spuiten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heeerlijk badje! Wat was het warm hè?
    Oja, vandaag maak ik de winnaars bekend van de giveaway. De iphonehouder is alleen geschikt voor iphone4. Zal ik je dan maar mee laten dingen naar de kaarsenstandaard? Op ben je handig en knutsel je je eigen oplaadsnoertje eraanvast?

    Gr. Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  10. zalig, soms wou ne mens dat hij ook nog in zo'n badje kon!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @Nice*: Ik zat er met mijn voeten in, maar die heb ik maar niet op de foto gezet..... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoe zo een eenvoudig kinderbad een feest kan zijn!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat doe je dat goed zeg, zo op het balkon. Ziet er erg mooi uit, ook leuke foto's.

    BeantwoordenVerwijderen